FAQ

  • Як бути, якщо товар не підійшов за формою, кольором, розміром або інші причини?

    Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 днів з дати придбання товару (не рахуючи дати придбання).

    Переконливо просимо Вас у момент самого замовлення або при спілкуванні з нашим менеджером уточнювати детальну інформацію про товар: характеристики, властивості, склад, колір, країну виробництва, та інші дані, необхідні для здійснення благополучної покупки.🤗

    Згідно з доповненням N 3, до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню.

    Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:

    • товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням
    • товар має заводський брак або механічно несправний з вини виробника / служби доставки
    • при оформленні замовлення була надана недостовірна інформацію про придбаний товар
    • з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів
    • товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше ніколи не був у використанні
    • збережений товарний вигляд у повній комплектації та збережені споживчі якості товару
    • відсутні ознаки стороннього втручання - не порушені умови гарантійного обслуговування
    • збережені заводські пломби, ярлики та була акуратно розкрита коробка / упаковка
    • наявність гарантійного талона, товарного чека або накладної, що підтверджують оплату товару

    Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній на складі, то Ви можете:

    • провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж
    • придбати будь-який інший аналогічний товар, з перерахуванням вартості
    • отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару
  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
    Ви можете оформити замовлення на товар, який Вас, доступний у нас на сайті, в кредит
    Також, якщо Ви є клієнтом ПриватБанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами»

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Товари з розділу «Побутова техніка і інтер'єр», великогабаритні товари з розділів "Фітнес", і "Дитячий світ" (тренажери, дитячі ліжечка, дитячі меблі, матраци і т. Д.) Доставляються до квартири.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому і наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці).